Telefonické objednávky
585 313 313
777 255 255
Vaši osobní prodejci
Jitka Vyroubalová,
Jan Pecha
Výhody nákupu u nás
  • tradice 15 let
  • osobní přístup
  • vlastní sklad
  • zázemí kamenných prodejen
APEK

Jak nakupovat

Výběr výrobků je možný prohlížením naší katalogové nabídky na www.dostal.cz. Velkým pomocníkem při výběru je řazení výrobků Tescoma podle kategorií a i každá kategorie je pro rychlejší orientaci ještě přehledně rozdělena na další podskupiny. V každé podskupině (například Tescoma Krájení, Kuchyňské nože...) je také umístěn filtr pro upřesnění volby.

Pokud zákazník zná modelové označení výrobku Tescoma který hledá, fulltextový vyhledávač umístěný v horní části každé stránky našeho katalogu tento model bleskově najde.

Jestliže má zákazník vybráno, stiskne u vybraného výrobku tlačítko "KOUPIT” a systém ho obratem přesune do nákupního košíku. Pokud bude vybírat další kuchyňské potřeby Tescoma stiskne tlačítko "ZPĚT DO OBCHODU", stisknutím tlačítka "OBJEDNAT" je dokončen nákup. Košík je možné v průběhu nákupu kdykoli zkontrolovat a je možné v něm výrobky mazat, případně jej celý vyprázdnit. Najdete ho vždy v pravém horním rohu. Nákup je možné také dokončit stisknutím tlačítka "K POKLADNĚ", tlačítko najdete u každého výrobku.

V objednávkovém formuláři je nutné vyplnit fakturační a, pokud se liší, tak i dodací údaje. Při nákupu na firmu je důležitý přesný název firmy a uvedení IČ a DIČ. Dále si zákazník z nabídky vybere typ platby a dopravy. Do poznámky je možné uvést jakékoli doplňující údaje, které jsou zákazníkem považovány za důležité. Údaje uvedené v objednávkovém formuláři je možné změnit a to telefonicky s osobními prodejci, nebo e-mailem.

Další způsoby objednání:

Pokud Vám z nějakého důvodu nevyhovuje nákup přes webové rozhraní našeho obchodu www.dostal.cz , můžete samozřejmě výrobky Tescoma v naší nabídce objednat také:

e-mailem: markety@dostal.cz
telefonicky s osobním prodejcem: 585 313 313
777 255 255
Skype: dostal.cz
   

Potvrzení objednávky

Po obdržení objednávky produktů Tescoma automaticky zasíláme zákazníkovi e-mailem informaci o jejím přijetí. V případě obdržení objednávky v pracovní den, a je-li požadované zboží Tescoma skladem, je možné doručit zásilku do 2 - 10 pracovních dnů. V den expedice odesíláme zákazníkovi na uvedenou e-mailovou adresu informaci o odeslání zásilky s kontaktem na přepravní společnost a číslem zásilky.

Není-li objednaný produkt Tescoma k dispozici, osobní prodejce našeho eshopu www.dostal.cz se dohodne se zákazníkem na termínu dodání a průběžně zákazníka informuje o stavu jeho objednávky. V případě nedostatkového zboží vedeme chronologický přehled o objednávkách a vykrýváme je podle objednaného pořadí. Pokud je výroba nějakého modelu již ukončena, osobní prodejce kontaktuje zákazníka a dohodne s ním další postup.

Doprava:

  • Přepravní společnost do ČR (do cca 30 kg a dle rozměrů zásilky) cena Kč 119,-
    Standardní dodání mezi 8 - 17 hod za první zamykatelné dveře. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
  • Česká pošta (do cca 10 kg) cena Kč 119,-
    Standardní dodání Českou poštou, Na výběr je BALÍK DO RUKY nebo BALÍK NA POŠTU
  • Přepravní společnost do ČR (nad cca 30 kg a dle rozměrů zásilky) cena Kč 319,-
    Standardní dodání mezi 8 - 17 hod za první zamykatelné dveře. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
  • Odvoz starého spotřebiče cena Kč 299,-
     
  • Přepravní společnost na Slovensko příplatek Kč 300,-
    Standardní dodání do 48 hodin od expedice
  • Osobní odběr na výdejním místě v Litovli
    Máte možnost odebrat Vámi objednané zboží osobně v našem výdejním místě v Litovli. Pokud jste si zvolili jako způsob dodání osobní odběr, budete informování e-mailem nebo telefonicky, jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí.
    U osobního odběru je možná pouze platba v hotovosti nebo platba předem na účet.
  • U vybraných – označených - výrobků je doprava zdarma.
     

Uvedené ceny za dopravu platí pro standardní zásilky. Cena u nestandardních zásilek bude stanovena individuálně dle ceníku přepravce. O konkrétní ceně přepravy budete po objednání informováni osobním prodejcem a nádobí Tescoma bude odesláno jen s Vaším souhlasem.

Zboží Tescoma je doručováno přepravní společností v předem dohodnutý den a na adresu dojednanou se zákazníkem. Zásilku vyloží řidič přepravní společnosti nejdále za první zamykatelné dveře. V případě nečekané nepřítomnosti příjemce na dodací adrese je doručení zopakováno následující pracovní den. S tímto je zákazník srozuměn oznámením vystaveným přepravní firmou, oznámení najde v poštovní schránce.

Pokud je zboží Tescoma doručováno Českou poštou, pak standardně bývá zásilka doručena do 2 pracovních dnů od expedice. V případě nepřítomnosti příjemce na dodací adrese je vystaveno zaměstnancem České pošty oznámení o uložení zásilky na dodací poště.

Zákazník je povinen při převzetí zásilky překontrolovat neporušenost obalu. Pokud zjistí poškození, zásilku nepřebírá a okamžitě se spojí se svým osobním prodejcem, který vzniklou situaci vyřeší. Funkčnost přístrojů je v případě spotřební elektroniky možné vyzkoušet až po prohřátí přístrojů na pokojovou teplotu (v opačném případě by mohlo dojít k poškození přístroje). V případě, že při instalaci a přezkoušení přístroje zjistíte závadu výrobku, kontaktujte obratem osobní prodejce na telefonním čísle 585 313 313 nebo 777 255 255.

Součástí dodávky je výrobek Tescoma a faktura v hodnotě dodávaného zboží. Faktura - daňový doklad - slouží zároveň jako záruční list.

 

Platbu je možné provést:

  • při převzetí zboží / dobírkou (Kč 30,-)
    Platí se hotově přepravci. Při platbě v hotovosti na odběrném místě není příplatek Kč 30,- účtován
  • bankovním převodem
    Zákazníkovi je e-mailem nebo poštou (dle dohody) zaslána proforma faktura a po připsání platby na náš účet je zákazník telefonicky kontaktován osobním prodejcem a je dohodnut den dodání.
  • úvěrovou smlouvou společnosti HOME CREDIT a.s.
    Pokud zákazník zvolí úhradu ceny objednaného zboží spotřebitelským úvěrem Home Credit, souhlasí s tím, že osobní údaje poskytnuté společnosti DOSTÁL CZ s.r.o., Palackého 853/2, 784 01 Litovel za účelem uzavření kupní smlouvy mohou být zpracovány i společností Home Credit a.s., Moravské nám. č. 249/8, 602 00 Brno pro účely vyplnění formuláře žádosti o úvěr případně dalších souvisejících dokumentů na www stránkách společnosti Home Credit a.s.. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, máte právo přístupu k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva stanovená v § 21 zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění. platba revolvingovou kartou - YES (společnost Home Credit)
  • úvěrovou smlouvou společnosti CETELEM ČR, a.s.
    Pokud zákazník zvolí úhradu ceny objednaného zboží spotřebitelským úvěrem CETELEM , zákazník souhlasí s tím, že osobní údaje poskytnuté společnosti DOSTÁL CZ s.r.o., Palackého 853/2, 784 01 Litovel za účelem uzavření kupní smlouvy mohou být zpracovány i společností CETELEM ČR, a.s., Karla Engliše 5/3208, 150 00 Praha pro účely vyplnění formuláře žádosti o úvěr případně dalších souvisejících dokumentů na www stránkách společnosti CETELEM ČR, a.s.. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, máte právo přístupu k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva stanovená v § 21 zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.

Průvodce prodejem na Slovensko

Po obdržení objednávky automaticky zasíláme zákazníkovi e-mailem informaci o jejím přijetí. V případě obdržení objednávky v pracovní den, a je-li požadované zboží Tescoma skladem, je možné doručit zásilku do tří pracovních dnů. V den expedice odesíláme zákazníkovi na uvedenou e-mailovou adresu informaci o odeslání zásilky s kontaktem na přepravní společnost a číslem zásilky.

V případě nedostatkového zboží Tescoma vedeme chronologický přehled o objednávkách a vykrýváme je podle objednaného pořadí.

Z důvodu vyšších nákladů na doručování zboží na území Slovenské republiky je stanoven příplatek k dopravnému ve výši 300,- Kč.

Zákazník je povinen při převzetí zásilky překontrolovat neporušenost obalu, pokud zjistí poškození, zásilku NEPŘEBÍRÁ a okamžitě se spojí se svým osobním prodejcem, který vzniklou situaci vyřeší. Funkčnost přístrojů je v případě spotřební elektroniky možné vyzkoušet až po prohřátí přístrojů na pokojovou teplotu (v opačném případě by mohlo dojít k poškození přístroje). V případě, že při instalaci a přezkoušení přístroje zjistíte závadu výrobku, kontaktujte obratem osobní prodejce na telefonních číslech +420 585 313 313  nebo +420 777 255 255.

Prodejní doklad je vystaven v českých korunách v hodnotě dodávaného zboží.

Platbu je možné provést:

  • bankovním převodem
    po připsání celé fakturované částky (bankovní poplatky nehradíme) na náš účet je zákazník telefonicky kontaktován osobním prodejcem a je dohodnut den dodání
  • v hotovosti – dobírkou
    Platí se hotově přepravci

Součástí dodávky je výrobek Tescoma a faktura v hodnotě dodávaného zboží. Faktura zároveň slouží i jako záruční list.

DOSTÁL CZ s.r.o. | Palackého 853/2 | 784 01 Litovel
V našem obchodě je možné nakupovat i bez registrace.