Telefonické objednávky
585 313 313
777 255 255
Vaši osobní prodejci
Jitka Vyroubalová,
Jan Pecha
Výhody nákupu u nás
  • tradice 15 let
  • osobní přístup
  • vlastní sklad
  • zázemí kamenných prodejen
APEK

Jak nakupovat (platné do 31.12.2013)

Výběr výrobků je možný prohlížením naší katalogové nabídky na www.tescoma-hrnce.cz. Velkým pomocníkem při výběru je řazení výrobků Tescoma podle kategorií a i každá kategorie je pro rychlejší orientaci ještě přehledně rozdělena na další podskupiny. V každé podskupině (například Tescoma Krájení, Kuchyňské nože...) je také umístěn filtr pro upřesnění volby.

Pokud zákazník zná modelové označení výrobku Tescoma který hledá, fulltextový vyhledávač umístěný v horní části každé stránky našeho katalogu tento model bleskově najde.

Jestliže má zákazník vybráno, stiskne u vybraného výrobku tlačítko "KOUPIT” a systém ho obratem přesune do nákupního košíku. Pokud bude vybírat další kuchyňské potřeby Tescoma stiskne tlačítko "ZPĚT DO OBCHODU", stisknutím tlačítka "OBJEDNAT" je dokončen nákup. Košík je možné v průběhu nákupu kdykoli zkontrolovat a je možné v něm výrobky mazat, případně jej celý vyprázdnit. Najdete ho vždy v pravém horním rohu. Nákup je možné také dokončit stisknutím tlačítka "K POKLADNĚ", tlačítko najdete u každého výrobku.

V objednávkovém formuláři je nutné vyplnit fakturační a, pokud se liší, tak i dodací údaje. Při nákupu na firmu je důležitý přesný název firmy a uvedení IČ a DIČ. Dále si zákazník z nabídky vybere typ platby a dopravy. Do poznámky je možné uvést jakékoli doplňující údaje, které jsou zákazníkem považovány za důležité. Údaje uvedené v objednávkovém formuláři je možné změnit a to telefonicky s osobními prodejci, nebo e-mailem.

Další způsoby objednání:

Pokud Vám z nějakého důvodu nevyhovuje nákup přes webové rozhraní našeho obchodu www.tescoma-hrnce.cz , můžete samozřejmě výrobky Tescoma v naší nabídce objednat také:

e-mailem: markety@dostal.cz
telefonicky s osobním prodejcem: 585 313 313
777 255 255
Skype: dostal.cz
   

Potvrzení objednávky

Po obdržení objednávky produktů Tescoma automaticky zasíláme zákazníkovi e-mailem informaci o jejím přijetí. V případě obdržení objednávky v pracovní den, a je-li požadované zboží Tescoma skladem, je možné doručit zásilku do 2 - 10 pracovních dnů. V den expedice odesíláme zákazníkovi na uvedenou e-mailovou adresu informaci o odeslání zásilky s kontaktem na přepravní společnost a číslem zásilky.

Není-li objednaný produkt Tescoma k dispozici, osobní prodejce našeho eshopu www.tescoma-hrnce.cz se dohodne se zákazníkem na termínu dodání a průběžně zákazníka informuje o stavu jeho objednávky. V případě nedostatkového zboží vedeme chronologický přehled o objednávkách a vykrýváme je podle objednaného pořadí. Pokud je výroba nějakého modelu již ukončena, osobní prodejce kontaktuje zákazníka a dohodne s ním další postup.

Platnost cen:

Ceny zboží Tescoma jsou denně aktualizovány, lze si je ověřit u jednotlivých položek a platné jsou v momentu objednání. Ke změně ceny v již přijaté objednávce může dojít v případě, kdy nezávisle na naší vůli dojde ke změně prodejní ceny objednaného zboží, zejména změnou v ceníku vydaného dovozcem.

Prostředky komunikace:

Při použití komunikačních prostředků na dálku jsou náklady zákazníka spojené s jejich použitím rovny sazbám příslušných držitelů poštovní či telekomunikační licence, jejichž služeb zákazník využije.

Doprava:

  • Přepravní společnost do ČR (do cca 30 kg a dle rozměrů zásilky) cena Kč 119,-
    Standardní dodání mezi 8 - 17 hod za první zamykatelné dveře. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
  • Česká pošta (do cca 10 kg) cena Kč 119,-
    Standardní dodání Českou poštou, Na výběr je BALÍK DO RUKY nebo BALÍK NA POŠTU
  • Přepravní společnost do ČR (nad cca 30 kg a dle rozměrů zásilky) cena Kč 319,-
    Standardní dodání mezi 8 - 17 hod za první zamykatelné dveře. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
  • Odvoz starého spotřebiče cena Kč 299,-
     
  • Přepravní společnost na Slovensko příplatek Kč 300,-
    Standardní dodání do 48 hodin od expedice
  • Osobní odběr na výdejním místě v Litovli
    Máte možnost odebrat Vámi objednané zboží osobně v našem výdejním místě v Litovli. Pokud jste si zvolili jako způsob dodání osobní odběr, budete informování e-mailem nebo telefonicky, jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí.
    U osobního odběru je možná pouze platba v hotovosti nebo platba předem na účet.
  • U vybraných – označených - výrobků je doprava zdarma.
     

Uvedené ceny za dopravu platí pro standardní zásilky. Cena u nestandardních zásilek bude stanovena individuálně dle ceníku přepravce. O konkrétní ceně přepravy budete po objednání informováni osobním prodejcem a nádobí Tescoma bude odesláno jen s Vaším souhlasem.

Zboží Tescoma je doručováno přepravní společností v předem dohodnutý den a na adresu dojednanou se zákazníkem. Zásilku vyloží řidič přepravní společnosti nejdále za první zamykatelné dveře. V případě nečekané nepřítomnosti příjemce na dodací adrese je doručení zopakováno následující pracovní den. S tímto je zákazník srozuměn oznámením vystaveným přepravní firmou, oznámení najde v poštovní schránce.

Pokud je zboží Tescoma doručováno Českou poštou, pak standardně bývá zásilka doručena do 2 pracovních dnů od expedice. V případě nepřítomnosti příjemce na dodací adrese je vystaveno zaměstnancem České pošty oznámení o uložení zásilky na dodací poště.

Zákazník je povinen při převzetí zásilky překontrolovat neporušenost obalu. Pokud zjistí poškození, zásilku nepřebírá a okamžitě se spojí se svým osobním prodejcem, který vzniklou situaci vyřeší. Funkčnost přístrojů je v případě spotřební elektroniky možné vyzkoušet až po prohřátí přístrojů na pokojovou teplotu (v opačném případě by mohlo dojít k poškození přístroje). V případě, že při instalaci a přezkoušení přístroje zjistíte závadu výrobku, kontaktujte obratem osobní prodejce na telefonním čísle 585 313 313 nebo 777 255 255.

Součástí dodávky je výrobek Tescoma a faktura v hodnotě dodávaného zboží. Faktura - daňový doklad - slouží zároveň jako záruční list.

 

Platbu je možné provést:

  • při převzetí zboží / dobírkou (Kč 30,-)
    Platí se hotově přepravci. Při platbě v hotovosti na odběrném místě není příplatek Kč 30,- účtován
  • bankovním převodem
    Zákazníkovi je e-mailem nebo poštou (dle dohody) zaslána proforma faktura a po připsání platby na náš účet je zákazník telefonicky kontaktován osobním prodejcem a je dohodnut den dodání.
  • úvěrovou smlouvou společnosti HOME CREDIT a.s.
    Pokud zákazník zvolí úhradu ceny objednaného zboží spotřebitelským úvěrem Home Credit, souhlasí s tím, že osobní údaje poskytnuté společnosti DOSTÁL CZ s.r.o., Palackého 853/2, 784 01 Litovel za účelem uzavření kupní smlouvy mohou být zpracovány i společností Home Credit a.s., Moravské nám. č. 249/8, 602 00 Brno pro účely vyplnění formuláře žádosti o úvěr případně dalších souvisejících dokumentů na www stránkách společnosti Home Credit a.s.. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, máte právo přístupu k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva stanovená v § 21 zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění. platba revolvingovou kartou - YES (společnost Home Credit)
  • úvěrovou smlouvou společnosti CETELEM ČR, a.s.
    Pokud zákazník zvolí úhradu ceny objednaného zboží spotřebitelským úvěrem CETELEM , zákazník souhlasí s tím, že osobní údaje poskytnuté společnosti DOSTÁL CZ s.r.o., Palackého 853/2, 784 01 Litovel za účelem uzavření kupní smlouvy mohou být zpracovány i společností CETELEM ČR, a.s., Karla Engliše 5/3208, 150 00 Praha pro účely vyplnění formuláře žádosti o úvěr případně dalších souvisejících dokumentů na www stránkách společnosti CETELEM ČR, a.s.. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, máte právo přístupu k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva stanovená v § 21 zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.

Zrušení objednávky spotřebitelem:

Zákazník může zrušit objednávku bez udání důvodu až do potvrzení objednávky dodavatelem.

Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.

V případě že se jedná o zrušení objednávky, na kterou je vystavena a zaplacena proforma faktura, jsou veškerá přijatá plnění vrácena zákazníkovi obratem, nejdéle však do 14-ti dnů.

Průvodce prodejem na Slovensko

Po obdržení objednávky automaticky zasíláme zákazníkovi e-mailem informaci o jejím přijetí. V případě obdržení objednávky v pracovní den, a je-li požadované zboží Tescoma skladem, je možné doručit zásilku do tří pracovních dnů. V den expedice odesíláme zákazníkovi na uvedenou e-mailovou adresu informaci o odeslání zásilky s kontaktem na přepravní společnost a číslem zásilky.

V případě nedostatkového zboží Tescoma vedeme chronologický přehled o objednávkách a vykrýváme je podle objednaného pořadí.

Z důvodu vyšších nákladů na doručování zboží na území Slovenské republiky je stanoven příplatek k dopravnému ve výši 300,- Kč.

Zákazník je povinen při převzetí zásilky překontrolovat neporušenost obalu, pokud zjistí poškození, zásilku NEPŘEBÍRÁ a okamžitě se spojí se svým osobním prodejcem, který vzniklou situaci vyřeší. Funkčnost přístrojů je v případě spotřební elektroniky možné vyzkoušet až po prohřátí přístrojů na pokojovou teplotu (v opačném případě by mohlo dojít k poškození přístroje). V případě, že při instalaci a přezkoušení přístroje zjistíte závadu výrobku, kontaktujte obratem osobní prodejce na telefonních číslech +420 585 313 313  nebo +420 777 255 255.

Prodejní doklad je vystaven v českých korunách v hodnotě dodávaného zboží.

Platbu je možné provést:

  • bankovním převodem
    po připsání celé fakturované částky (bankovní poplatky nehradíme) na náš účet je zákazník telefonicky kontaktován osobním prodejcem a je dohodnut den dodání
  • v hotovosti – dobírkou
    Platí se hotově přepravci

Součástí dodávky je výrobek Tescoma a faktura v hodnotě dodávaného zboží. Faktura zároveň slouží i jako záruční list.

Obchodní podmínky (platné do 31.12.2013)

Reklamační řád

Reklamační řád se vztahuje na zboží Tescoma, které bylo zakoupeno prostřednictvím obchodní společnosti DOSTÁL CZ s.r.o., Palackého 853/2 Litovel, IČ 26843579 (dále Dodavatel).

Dodavatel poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 2 roky, pokud není uvedena doba jiná. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

V případě doručení objednaného zboží Tescoma prostřednictvím některého ze smluvních přepravců je kupující povinen zkontrolovat, zda obal výrobku nevykazuje známky poškození způsobené přepravou. Jestliže ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. Kupující se obratem spojí s Dodavatelem a ten vzniklou situaci řeší.

U výrobků Tescoma je povinností zákazníka bezprostředně po převzetí zásilky překontrolovat její obsah a to včetně příslušenství a manuálu. Zjistí-li zákazník při kontrole na výrobku vady (mechanické poškození), nekompletnost příslušenství nebo chybějící doklady, je povinen obratem a bez zbytečného odkladu informovat Dodavatele.

Funkčnost přístrojů je v případě spotřební elektroniky možné vyzkoušet až po prohřátí přístrojů na pokojovou teplotu (v opačném případě by mohlo dojít k poškození přístroje).

Rozpor s kupní smlouvou

Podle § 616 občanského zákoníku Dodavatel odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou") má kupující právo na to, aby Dodavatel bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Dodavatel hájí zájmy zákazníka a společnou cestou míří k jeho spokojenosti.

Reklamace

V závislosti na druhu vady a povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

Reklamaci vady výrobku kupující uplatňuje u Dodavatele. Je-li však autorizované servisní středisko Tescoma v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu věci v tomto autorizovaném servisu. Dále má zákazník možnost se obrátit na kterékoli autorizované servisní středisko v ČR. Kontakty na autorizované servisy Tescoma kupujícímu sdělí, na základě dotazu, Dodavatel. Pravidelně aktualizovaný seznam autorizovaných servisních středisek najdete na internetových stránkách www.tescoma.cz . Jde tu však výlučně o právo na opravu věci. Požadavek na výměnu dosud nepoužité vadné věci je třeba uplatňovat pouze u Dodavatele. Místem uplatnění reklamace je adresa sídla Dodavatele. Tím se rozumí, že pokud zákazník reklamuje zboží již dříve koupené a chce reklamaci uplatňovat přes Dodavatele a ne autorizovaný servis musí je doručit k Dodavateli.

Náklady spojené s odesláním reklamovaného výrobku nese kupující. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného ve výši nutných nákladů k bezpečnému doručení – je nutné doložit doklad k této přepravě.

Reklamaci lze v plné výši uplatnit pouze s originálním a nepoškozeným obalem, který je součástí prodávaného zboží. Dále zákazník předkládá záruční list a nákupní doklad nebo jeho kopii. Pokud je zřejmé, že zákazník usiluje o výměnu věci musí reklamovaná věc obsahovat veškeré další příslušenství dodané v ceně zboží včetně manuálů, kabelů apod. V případě, že zákazník nemá odpovídající obal musí dojít ke vzájemné dohodě s Dodavatelem jakým způsobem bude zboží doručeno do servisu, případně k Dodavateli.

Dodavatel či autorizovaný servis Tescoma má termín na vyřízení reklamace 30 dnů od převzetí výrobku, přičemž lhůta 30 dnů je nutná pro servis a nezapočítává se do ní doba přepravy od zákazníka a k zákazníkovi zpět. Dodavatel však podniká veškeré kroky k nejrychlejšímu možnému termínu vyřízení reklamace vzhledem ke spokojenosti zákazníka. O postupu i vyřízení reklamace je zákazník vyrozuměn telefonicky nebo e-mailem. Reklamační protokol je zasílán elektronickou formou na e-mailovou adresu zákazníka, která je uvedena v objednávce.

Dodavatel či autorizovaný servis Tescoma v případě převzetí zboží do reklamace neručí za obsah uložených dat a nastavení přístroje.

Odstoupení od smlouvy

Zákazník má právo podle § 53 odstavce 6 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).

Povinností zákazníka je předem informovat o této skutečnosti Dodavatele, a to e-mailem nebo telefonickým kontaktem na číslech 585 313 313 nebo 777 255 255, kde s Vámi osobní prodejci dojednají podrobnosti vrácení výrobku.

Zaslání zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.

Po obdržení vráceného zboží budou peníze za zboží a dopravné zaslány na adresu kupujícího nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny

Spotřebitel nemůže odstoupit podle § 53 odstavce 7 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 ve znění pozdějších předpisů od kupní smlouvy:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal
  • na dodávku novin, periodik a časopisů
  • spočívající ve hře nebo loterii

Dodavatel nemůže převzít odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Společnost DOSTÁL CZ s.r.o.. (Dodavatel) upozorňuje, že informace na webových stránkách internetového obchodu www.tescoma-hrnce.cz  jsou z části přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.

Dodavatel může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu. Dodavatel je oprávněn změnit cenu u vyřizované objednávky. O této skutečnosti je však povinen zákazníka neprodleně informovat. Po informaci o změně ceny má kupující možnost od objednávky odstoupit.

Počty skladových zásob uvedené u výrobků nemusí vždy odpovídat skutečnosti. O stavu objednaného zboží vás rádi budeme informovat.

DOSTÁL CZ s.r.o. | Palackého 853/2 | 784 01 Litovel
V našem obchodě je možné nakupovat i bez registrace.